f9a534bd5b109c3cf7720e9e2ed34401

Как да се намали желанието за захар

Как да се намали желанието за захар



Как да се намали желанието за захар

Между основните хранения е необходимо да не забравяме за десертите. Но е много по-важно тези десерти да са здравословни. В училище или на работа това не винаги е възможно, защото хората са свикнали да заменят питателните десерти с чай с бонбони, бисквитки и други сладкиши.

лекарЖеланието да се хапне нещо сладко може да дойде внезапно и да не остави човек, докато не е вкусил парче пай или торта. Но дали тялото наистина се нуждае от сладкиши? Известният руски телевизионен водещ, специалист в областта на физикалната терапия и физиотерапията, Сергей Агапкин, уверява, че всъщност на човек му липсват други елементи. Лекарят е определил списък с храни, които могат да заменят сладкишите. И бързаме да го споделим с вас.



Съвети на д-р Агапкин за намаляване на апетита за сладко

Хром & Магнезий

елементАко жадувате за сладко, тялото ви няма достатъчно хром и магнезий. Първият микроелемент служи за поддържане на нивата на кръвната захар. Достатъчно количество хром в човешкото тяло не само ще намали апетита за сладкиши, но и ще ускори метаболизма. Магнезият е от съществено значение за усвояването на глюкозата, витамините от група В и калция.
Нашите диетолози ви предлагат най-добрата ХРАНИТЕЛНА ДОБАВКА за тази цел,а именно Слим Актив+

слим актив

Симптоми на недостиг на хром и магнезий

Има редица симптоми, които ще помогнат да се идентифицира липсата на хром и магнезий в организма. За хрома това са:

  • постоянно чувство на глад;
  • Потене;
  • чувство на умора след сън;
  • световъртеж.

Ако имате недостиг на магнезий, може да почувствате:

  • мускулни спазми и болка;
  • Безсъние;
  • болка в костите;
  • Запек.

%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8 %D0%A4%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81 %D0%A0%D0%95%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%9C%D0%90 1
КОСТИ ФЛЕКС ПРЕМИУМ – ЗА ДВИЖЕНИЕ БЕЗ БОЛКА И ЗДРАВЕ ЗА ВАШИТЕ СТАВИ

Как да възстановим баланса на хрома в тялото

Голямо количество от микроелемента хром се намира в следните храни:

  • риба тон – 90 мкг на 100 г;
  • шаран, минтай, каракуда, сом, мойва, треска – 55 мкг на 100 г;
  • черен дроб – 32 мкг на 100 г;
  • патица – 15 мкг на 100 г;
  • пиле – 10 мкг на 100 г;
  • броколи – 22 мкг на 100 г;
  • цвекло 20 мкг на 100 гр.

хром
Магнезият може да се попълни със следните храни:

  • тиква и нейните семена – 262 мкг на 100 г;
  • кашу и бадеми – 234 мкг на 100 г;
  • ечемичен булгур – 150 мкг на 100 г;
  • просо и овесени ядки – 130–135 мкг на 100 г;
  • зелени листни зеленчуци (спанак) – 100 мкг на 100 гр.

магнезийЕдин възрастен обикновено се нуждае от 300-400 mcg магнезий и 100-200 mcg хром на ден. Не забравяйте, че изобилието от микроелементи е също толкова лошо, колкото и дефицитът.

Здравословни закуски

ЗакускаПодгответе закуски предварително, преди да отидете на училище или работа. Тя може да бъде само зеленчуци и плодове или ядки. Последните са най-добрите за тази цел, тъй като не само съдържат полезни микроелементи, но и напълно задоволяват глада.

Ако разпознавате себе си в тази статия, помислете за правилния начин на хранене. Може да искате да преразгледате списъка с храни, които ядете, и да промените ежедневното си меню. Това е особено важно за поддържане на тялото ви в добра форма и себе си във форма. Прочетете и за нашия метод със Слим Актив+, ако в допълнение към желанието за сладкиши, се борите с наднорменото тегло. На добър час!

Не се колебайте да видите повече за ключът към успеха, помогнал на хиляди мъже и жени в България да постигнат мечтаната форма
СЛИМ АКТИВ+
features product01
ВИЖ ТУК


Ако статията ви е харесала,последвайте нашата фейсбук страница и споделете вашия опит в коментарите!

0
    0
    Количка
    Вашата количка е празна