на ръцете методи и техники на лечение

Помощ за всеки, който страда от болки в ръцете и болката стига до гърба и раменете




Помощ за всеки, който страда от болки в ръцете и болката стига до гърба и раменете

%D0%B8%D0%B7%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%BF%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5 %D0%BD%D0%B0 %D1%80%D1%8A%D1%86%D0%B5%D1%82%D0%B5 %D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8 %D0%B8 %D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8 %D0%BD%D0%B0 %D0%BB%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5

 

 

Много хора в днешно време, страдат от неприятни симптоми, свързани с проблеми с гръбначния стълб.

Липса на движение, заседнала работа, неправилна стойка – всичко това може да причини неприятни и по-късно много болезнени състояния.

Най-честите са болки в седалищните мускули, неприятни болки в различни части на тялото, ръцете, боцкане в долната част на гърба, дори световъртеж и пароксизмално главоболие.

Физиотерапевтът препоръчва проста поредица от движения, които можете безопасно да опитате на работа или у дома.



Всичко, от което се нуждаете, е стол.

Завъртете плавно главата, за да отпуснете мускулите на врата

Седнете в основна позиция, с изправен гръб, така че бедрата да са перпендикулярни на торса и предната част на коляното.

%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BB %D0%BD%D0%B0 %D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB %D0%B8%D0%B7%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BD %D0%B3%D1%80%D1%8A%D0%B1

Дръжте краката си на земята, издърпайте гръбнака си изправен напред.

Поставете нежно дланите си върху бедрата.

Сега започнете да описвате полукръгове с главата си.

Започнете от лявото рамо, с издишване завъртете главата и завършете упражнението с полукръг на лявото рамо. Повторете упражнението 8-10 пъти.

Дълбоко навеждане напред

Това упражнение подобрява цялостната гъвкавост на гръбначния стълб и може да помогне за облекчаване на напрежението и релаксация. Седнете на ръба на стола.

%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5 %D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B1%D0%BE%D0%BA%D0%BE %D0%B3%D1%80%D1%8A%D0%B1

Поставете краката си на пода.

Дръжте коленете си раздалечени и огънете врата си така, че брадичката ви да докосва гърдите ви.

Бавно огънете гръбначния стълб и спуснете горната част на тялото между краката.

Дишайте нормално и задръжте за три до пет секунди.

Оставете ръцете да висят между краката ви.

Бавно изправете гръбнака си.

Дишайте и повторете три до пет пъти.



Упражнение за отпускане и укрепване на раменете

%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5 %D0%B7%D0%B0 %D0%BE%D1%82%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B5 %D0%BD%D0%B0 %D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B5

Застанете изправени, спуснете ръцете си свободно до тялото.

В това положение започнете да повдигате раменете си към главата.

Повторете поне десет пъти, за предпочитане два пъти на ден.
Източник: search-2.blogspot.com

Не се колебайте да видите повече за ключът към успеха, помогнал на хиляди мъже и жени в България да постигнат мечтаната форма
СЛИМ АКТИВ+
ВИЖ ТУК


Ако статията ви е харесала,последвайте нашата фейсбук страница и споделете вашия опит в коментарите!



0
    0
    Количка
    Вашата количка е празна