за мобилност на ставите

Упражнения, които ще приведат в ред ставите ви и ще подобрят подвижността ви дори на 60 години

Упражнения, които ще приведат в ред ставите ви и ще подобрят подвижността ви дори на 60 години

%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F %D0%B7%D0%B0 %D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82 %D0%BD%D0%B0 %D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5
Ако някога сте се събуждали с ужасна болка в гърба, която ви е пречила да се движите нормално, определено ще оцените тези съвети от портала greenactive.bg как да се отървете от тази болка бързо и ефективно.
От опит знам, че медицинската помощ е само краткосрочна и без промяна в начина на живот болката ще се върне.
Тези прости упражнения няма да ви отнемат много време, но ще направят огромна промяна в живота ви.
С редовни упражнения ще се отървете от болките в гърба завинаги.

Тези упражнения също така ще подобрят цялостната гъвкавост, и цялостната стойка.

как да преборим

1. Освободете напрежението
%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5 %D0%B7%D0%B0 %D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5 %D0%BD%D0%B0 %D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D1%82%D0%BE
Как да го направя:
Застанете на пода с разтворени крака на ширината на бедрата, пръсти на краката, насочени леко настрани, и свити колене.
Вдигнете ръцете си и изпънете врата си възможно най-високо.
След това бавно започнете да се навеждате напред, докато ръцете ви докоснат пода.
Поставете ръцете си на пода и отпуснете мускулите на врата и гърба.
Останете в това положение за няколко секунди и след това повдигнете горната част на тялото си обратно в права позиция.
Повторете упражнението за 30-60 секунди.
2. Възстановете гъвкавостта на тялото
%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5 %D0%B7%D0%B0 %D0%B3%D1%8A%D0%B2%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82 %D0%BD%D0%B0 %D1%82%D1%8F%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE
Как да го направя:
Спуснете се на четири крайника, като поставите ръцете си директно под раменете и коленете под бедрата.
Цялата длан, включително пръстите, трябва да докосват пода. Гърбът е прав, а коленете са свити.
Повдигнете левия крак в страни от тялото възможно най-високо.
Върнете крака в първоначалната позиция и повторете упражнението на противоположната страна.
Изпълнявайте упражнението за 30-60 секунди.

 

3. Разтегнете мускулите на гърба
%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5 %D0%B7%D0%B0 %D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%82%D1%8F%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B5 %D0%BC%D1%83%D1%81%D0%BA%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5 %D0%BD%D0%B0 %D0%B3%D1%8A%D1%80%D0%B1%D0%B0
Как да го направя:
Застанете на четири крайника и бавно наведете горната част на тялото напред, докато ръцете ви достигнат пода пред вас.
Дръжте коленете си свити под ъгъл от около 90 градуса и огънете долната част на гърба към коленете .
Бавно спуснете главата си, поставете брадичката си на земята и отпуснете мускулите на врата.
Уверете се, че лактите ви не докосват пода.
Останете в това положение за 30-60 секунди.
4. Подобрете стойката си
%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5 %D0%B7%D0%B0 %D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5 %D0%BD%D0%B0 %D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0
Как да го направя:
Легнете по корем с ръце отстрани и събрани крака.
Поддържайки лявата ръка и крака в същото положение, едновременно преместете дясната ръка над главата и огънете дясното коляно далеч от тялото възможно най-високо.
Уверете се, че дясната ви ръка и крак винаги докосват пода.
Преместете дясната ръка и крак обратно в първоначалната позиция и след това повторете упражнението на противоположната страна.

Изпълнете упражнението за 30-60 секунди. След това повторете същото от другата страна.

слим актив


5. Изпънете бедрата си
%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5 %D0%B7%D0%B0 %D0%B8%D0%B7%D0%BF%D1%8A%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5 %D0%BD%D0%B0 %D0%B1%D0%B5%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0
Как да го направя:
Седнете на пода с изправен гръб и дръжте краката си изправени събрани пред вас.
Оставете левия си крак на пода и повдигнете десния крак.
Свийте коляното си и хванете десния прасец с две ръце. Внимателно дръпнете крака си към гърдите, докато почувствате, че мускулите на бедрата ви се разтягат.
Задръжте тази поза за 30-60 секунди и след това повторете от другата страна.

 

Резултатът
%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8 %D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4
След това упражнение състоянието ви трябва да се подобри значително, а с редовни упражнения цялостната ви стойка ще се подобри , ще почувствате прилив на енергия, а може да помогне и при главоболие.
Тъй като болката в гърба намалява, качеството на съня също ще се подобри.
Определено опитайте, няма какво да губите!
Източник: search-2.blogspot.com

Ще бъде страхотно, ако ни последвате и споделите тази статия с приятелите си и вашето мнение (или опит) в коментарите!

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

0
    0
    Количка
    Вашата количка е празна