на шийните прешлени

Терапевт показа начин за отпускане на шийните прешлени за няколко минути: Никога не бихме повярвали, че един обикновен масаж на краката може да го направи!

Терапевт показа начин за отпускане на шийните прешлени за няколко минути: Никога не бихме повярвали, че един обикновен масаж на краката може да го направи!

%D0%BE%D1%82%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B5 %D0%BD%D0%B0 %D1%88%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5 %D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8

Имате проблеми с шийния отдел на гръбначния стълб, болки и неприятни ежедневни усложнения?

Може би е време да погледнете краката си!

Много терапевти подчертават, че ключът към здравия гръбначен стълб без болка се крие в краката.

Тези масажи работят с определени точки на ходилото, чието правилно стимулиране предизвиква облекчение и има много положителен ефект върху други аспекти от живота – например добрия сън.

За да започнете: Обръщайте нужното внимание на краката си всеки ден

Вана за крака, която облекчава болките в краката, облекчава подуването и умората

Смесете 1-2 чаши ябълков оцет с шест чаши топла вода и накиснете краката си в тази течност, оставете да кисне, докато водата изстине.

Тази вана е отлична и за тежки и подути крака – високото съдържание на калий помага за намаляване на задържането на течности, което е често срещана причина за подуване на краката.

Действа и срещу неприятното изтръпване на краката, което често ви затруднява да заспя, непременно го опитайте, безвредно е и наистина може да ви помогне след тежък ден.

Прости движения, които могат да направят чудеса

Известен физиотерапевт е съставил набор от прости движения, които бързо действат директно срещу болката и могат да предотвратят ескалирането на проблемите в дългосрочен план.

Ето неговите прости, илюстративни начини да победите болката в първите секунди.

И най-важното ще се чувствате добре.

Повдигане на пети

Застанете зад облегалката на стола и го хванете с две ръце.

Свийте единия крак в коляното и го повдигнете, така че прасецът и бедрото да са под остър ъгъл.

Бавно повдигнете глезена на другия крак, докато се изправите на пръсти.

 

%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B4%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B5 %D0%BD%D0%B0 %D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B8

 

Едновременно с глезена повдигаме и дланите, така че пръстите да са почти на едно ниво.

Бавно връщаме петата обратно на пода.

Повторете 10-15 пъти за всеки крак.

Това упражнение действа срещу болки в коляното и систематично укрепва коляното и околните мускули.

Ходене на пръсти

Това е просто упражнение, което можете да правите по време на нормална домакинска работа или когато отидете да проверите пощенската кутия, например.

Просто ходете на пръсти в продължение на 10-15 минути – колкото можете да издържите.

 

%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B5 %D0%BD%D0%B0 %D0%BF%D1%80%D1%8A%D1%81%D1%82%D0%B8

 

По този начин ще заздравите свода на стъпалото, ще заздравите предната част на ходилото и ще избегнете неприятните крампи.

reklama nova
Кръгове с глезена

Ако усещате глезените си тук и там, е много вероятно те да се превърнат в голям проблем с времето.

В крайна сметка те издържат тежестта на цялото тяло.

Това е най-лесният начин да ги укрепите.

 

%D0%BA%D1%80%D1%8A%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B5 %D1%81 %D0%B3%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D0%B0

 

Докато седите или сте прави, повдигнете единия крак и правете бавно кръгови движения с изпънатия крак.

Направете кръг навътре 10 пъти и навън 10 пъти за всеки крак.

Съпротива

Ще ни трябва съпротивителна лента, която ще закрепим около солидна мебел.

Свийте леко единия крак в коляното и го поставете под другия крак.

Поставете каишката на крака, който е по-високо, и бавно дръпнете каишката към вас с крака си.

 

%D0%A1%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5

 

Повторете 10-15 пъти за всеки крак.

Упражнението укрепва мускулите на прасеца и вътрешната част на бедрото, които са важни за поддържане на ставите на крака.

Здрав свод = здрав крак

Може би си спомняте това упражнение от детството си.

Въпросът е само да се опитате да огънете пръстите на краката колкото е възможно повече вътре в крака.

Например, опитайте да видите дали можете да държите молив или кърпа с пръстите на краката си.

 

%D0%B7%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2 %D1%81%D0%B2%D0%BE%D0%B4 %D0%B7%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2 %D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BA

 

Това упражнение има невероятен антиспазматичен ефект, укрепва свода и предотвратява силна болка в краката.

Повторете 15 пъти за всеки крак.

Масажирайте с тенис топка

Отлично за регенериране на краката и регулиране на позицията на глезена.

Правете възможно най-често вечер преди лягане. Седнете и поставете крака си върху топка за тенис.

 

%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B6 %D1%81 %D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81 %D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BA%D0%B0

 

Преместете топката от петата към пръстите. Това е най-лесният начин за здрави крака, а и много приятен.

Правете това упражнение пред телевизора например.

Акупресурни точки – ако успеете да ги откриете, веднага ще почувствате облекчение

Ако имате болки в краката след дълъг ден, поставете двата си палеца върху точките на краката си, които виждате на снимката (между пръстите 1 и 2, 4 и 5) и внимателно ги масажирайте в продължение на 10 до 15 минути. след няколко секунди ще почувствате, че сте намерили правилното място.

 

%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B8 %D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B8 %D0%BD%D0%B0 %D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0

 

Надяваме се, че ще опитате тези упражнения, за да останете здрави и без болка.

Какви са вашите методи, за да ви помогнат да отпуснете краката си след дълъг ден?
Източник: search-2.blogspot.com

Ако статията ви е харесала, може да ни последвате и споделите публикацията с приятелите си и вашето мнение (или опит) в коментарите!

0
    0
    Количка
    Вашата количка е празна