6 прости упражнения, които бързо ще облекчат болката във врата!

6 прости упражнения, които бързо ще облекчат болката във врата!



Все по-често страдаме от болки във врата поради забързания начин на живот, който обикновено водим, така че умората, стресът и тревожността в крайна сметка вземат своето.

Ето защо, когато имаме болки във врата, веднага прибягваме до конвенционални лекарства, за да премахнем досадната болка, като пренебрегваме опасността, която представляват за тялото.

За щастие, днес има естествени методи, които се състоят от упражнения, които бързо облекчават болката във врата и не вредят на нашето здраве.

В тази статия ще ви покажем 6 невероятни упражнения, които ще ви помогнат да облекчите болката във врата.

Какво трябва да направите, за да премахнете болката във врата

Упражнение 1. Завъртете главата си наляво и бавно я спуснете, докато брадичката докосне рамото ви. Задръжте позицията за 5 секунди. След това завъртете главата си надясно и я задръжте за 5 секунди.

Упражнения за отпускане на врата и раменете

След това завъртете главата си наляво, преместете я назад, разтегнете врата си колкото можете и я задръжте за 5 секунди. Следвайте същата процедура, като се обърнете на другата страна. Повторете 10 пъти.



Упражнение 2. Поставете брадичката на ръцете си и със съпротива на ръцете си се опитайте да наклоните главата си. След това наклонете главата си назад, като също така поставите съпротива в ръцете си. Повторете 15 пъти.

Пукане във врата: 9 супер упражнения за шийните прешлени

Упражнение 3. Поставете ръцете си на гърба на главата си, преместете главата си назад само с помощта на силата на мускулите на врата и съпротивата от ръцете. След това наклонете главата си напред, доколкото можете, и продължете да натискате ръцете си върху задната част на главата си. Повторете 15 пъти.
9 Stretching Exercises That Can Replace a Massage Session / Bright Side

Упражнение 4. Поставете дясната си ръка на дясното рамо, като прилагате натиск с ръката си. След това наклонете врата си надясно и наляво. Направете тази процедура от другата страна и повторете 15 пъти.



Упражнение 5. Поставете лявата си ръка на главата си и бавно наклонете главата си към лявото рамо колкото е възможно повече. Трябва да задържите тази позиция за 20 секунди. Направете същата процедура от другата страна. Повторете 5 пъти.
Лесни упражнения при схванат врат и болки в шията | medika

Упражнение 6. За това упражнение трябва само леко да масажирате задната част на главата си в продължение на 5 минути, за да намалите болката в областта на шията.

Не се колебайте да видите повече за ключът към успеха, помогнал на хиляди мъже и жени в България да постигнат мечтаната форма
СЛИМ АКТИВ+
ВИЖ ТУК


Ако статията ви е харесала,последвайте нашата фейсбук страница и споделете вашия опит в коментарите!